Bij de Afdeling 11 Jaarwedstrijd heeft de serie van Ton van der Valk de tweede prijs gekregen. De foto’s en de series zijn gejureerd door leden van de FC Heiloo. Door dit resultaat zal Ton een uitnodiging krijgen om deel te nemen aan Foto Nationaal. Ton had zijn winnende serie van de Clubwedstijd 2010 ingestuurd.
Winnaar ‘Foto van het Jaar 2009-2010’
De verkiezing van de ‘Foto van het Jaar’ was dit jaar zeer spannend. Het verschil tussen de eerste en tweede plaats was slechts 1 punt. De foto gemaakt door Vicenzo di Fabrizio werd met 32 punten verkozen tot de winnaar. De foto van Miranda Kaltner (31 punten) werd tweede. Op de derde plaats (23 punten) eindigde Andor Kranenburg.








